صنعت ایران معتبرترین وارد کننده دستگاه های تولید لیوان کاغذی در ایران

قیمت دستگاه تولید ظروف آلومینیومی ⭐️ [خط تولید ظروف آلومینیومی]

دلیل محبوبیت دستگاه تولید ظروف آلومینیومی به استفاده روزافزون خانوارها از ظروف یکبار مصرف در دورهمی ها و مهمانی ها باز می گردد. همچنین در رستوران ها این نوع ظروف نسبت به سایر ظروف یکبار مصرف بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند. بنابراین راه اندازی خط تولید آلومینیومی با خرید دستگاه ساخت ظروف آلومینیومی یکبار مصرف برای تولیدکنندگان سودی بیشتری دارد.

زیرا این دستگاه توان تولید در ظرفیت های مختلف و با دقت بسیار بالا را داشته و ضایعات آن بسیار پایین است. دستگاه تولید ظروف آلومینیومی پیشرفته بوده و با برخورداری از سیستم کنترلی مدرن، توانایی تولید محصولات را به صورت اتوماتیک دارد.در ادامه میتوانید فیلم دستگاه تولید ظروف آلومینیومی را مشاهده کنید.

دستگاه تولید ظروف آلومینیومی
🏧  ظرفیت دستگاه120عدد ظرف در دقیقه
✅ ابعاد دستگاه

8*5*3 متر

⚡  توان مصرفی3 فاز 
💎وزن دستگاه8تن
مصرف برق6 – 8 آمپر
گارانتی1سال

آشنایی با دستگاه تولید ظروف آلومینیومی

دستگاه تولید ظروف آلومینیومی به دو صورت تمام اتوماتیک و نیمه اتوماتیک وجود دارد که در ابتدای مسیر خط تولید ظروف آلومینیومی، غلطک فویل آلومینیوم هست. غلطک ها از دو نوع فیدر تشکیل شده که این فیدر اصلی و جانبی ، فویل را به زیر قالب هدایت میکنند و پس از پرس و شکل دهی به فویل، ظرف الومینیومی از قالب خارج میشود.

مواد اولیه تولید ظروف آلومینیومی

مواد اولیه مورد استفاده در دستگاه تولید ظروف آلومینیومی همان ورق های آلومینیومی هستند. پس تولیدکنندگان به محض دریافت رول هایی از جنس آلومینیوم باید آنها را با هدف کاهش ضخامت از دستگاه های نورد عبور دهند. سپس جهت تولید ظروف یکبار مصرف به کار ببرند. البته ظروف آلومینیومی یکبار مصرف از ساختار متفاوت تری نسبت به سایر ظروف برخوردار است و نوعی محافظ برای انواع مواد غذایی به شمار می رود.

همانطور که می دانیم آلومینیوم هیچ گونه ساختار شیمیایی ندارد و با توجه به قابلیت های ویژه بهترین گزینه برای حفظ سلامت انسان و غذا محسوب می شود. آلومینیوم مورد استفاده در این نوع ظروف یکبار مصرف باعث می شود که انعطاف پذیری آنها بالا برود. به همین خاطر از ورق های آلومینیوم برای جابجایی انواع مواد غذایی استفاده می شود.

خط تولید ظروف آلومینیومی

خط تولید ظروف آلومینیومی

دستگاه تولید ظروف آلومینیومی دارای یک خط تولید می باشد که طی آن از یک سری دستگاه هایی همچون دستگاه میکسر، دستگاه خرد کننده، دستگاه چاپ، دستگاه فرم دهنده و اکسترودر استفاده می شود. ابتدا مواد اولیه پلاستیکی جهت اکسترود شدن بایستی وارد دستگاه اکسترودر شوند. به محض اتمام پروسه اکسترودر نیاز است که مواد مورد نظر را داخل دستگاه فرم دهنده قرار داد تا فرم و شکل مطلوب را به خود بگیرند. این مواد بعد از انجام عملیات لازم و فرم دهی، محصول نهایی را تشکیل می دهند. بنابراین با کمک این دستگاه می توان انواع ظروف یکبار مصرف مانند ظرف غذا، لیوان، بشقاب و … را تولید کرد.

حجم بالای استفاده از این ظروف توسط مردم، خط تولید دستگاه تولید ظروف آلومینیومی را به نوعی سرمایه گذاری بزرگ تبدیل نموده است. همچنین استفاده آسان از این ظروف باعث شده که اکثر مردم ظروف یکبار مصرف آلومینیومی را جایگزین ظروف خانگی نمایند. درنتیجه فروش این ظروف روز به روز افزایش یافته و تولیدکنندگان با مشاهده حجم بالای استقبال مردم، خواهان افزایش تولید خود می باشند. پس افرادی که می خواهند در زمینه تولید ظروف آلومینیومی سرمایه گذاری کنند بدون شک بازار پررونقی پیش روی آنها است.

دستگاه تولید درب ظروف آلومینیومی

دستگاه ساخت درب ظروف آلومینیومی نیز زیر مجموعه دستگاه تولید ظروف آلومینیومی بوده و کاربردهای متعددی در صنایع بسته بندی مواد غذایی دارد. این دستگاه از امکانات مختلفی برخوردار بوده و در مواقع اضطراری به صورت خودکار پروسه تولید را توقیف می نماید. ارتفاع قوچ قابل تنظیم بوده تا جوابگوی قالب در اندازه ها و اشکال متنوع باشد. همچنین برای هر قالب حافظه دستگاه از عملکرد مناسبی برخوردار می باشد. پس از مهم ترین کاربردهای دستگاه تولید درب ظروف آلومینیومی یکبار مصرف می توان به موارد زیر اشاره کرد.

دستگاه بسته بندی ظروف آلومینیومی

دستگاه بسته بندی ظروف یکبار مصرف آلومینیومی زیر مجموعه دستگاه تولید ظروف آلومینیومی می باشد که مواد غذایی را بسته بندی می کند. این دستگاه در سه نوع دستگاه بسته بندی حرارتی، ریلی و رومیزی به بازار عرضه می گردد. پس از طریق این دستگاه در ظرفیت های مختلف می توان بهداشت و ایمنی محصولات متعدد را تضمین نمود. امروزه نیز بهترین نوع دستگاه های بسته بندی توسط صنایع معتبر در داخل کشور صورت می گیرد. این دستگاه بستن درب انواع ظروف آلومینیومی یکبار مصرف را نیز برعهده دارد تا هیچ گونه آلودگی به داخل مواد غذایی نفوذ نکند.

ویژگی های دستگاه تولید ظروف آلومینیومی

دستگاه تولید ظروف آلومینیومی با هدف حفظ سلامت مردم طراحی شده و به بازار عرضه می شود. همچنین استفاده از ظروف آلومینیومی یکبار مصرف منافع اجتماعی زیادی دارد. حذف مواد شیمیایی در این نوع ظروف باعث کاهش انواع بیماری های صعب العلاج و سرطان می شود. البته در ساخت سایر ظروف یکبار مصرف از مواد پلاستیکی لایزر با پایه فنون جهت پیشگیری از شکنندگی استفاده می شود که با ریختن مواد غذایی داغ داخل ظرف مواد شیمیایی آزاد می گردد. سپس در مواد غذایی حل شده و بروز بیماری های خطرناکی همچون سرطان را به دنبال دارد. ولی امروزه با استفاده از دستگاه تولید ظروف یکبار مصرف آلومینیومی می توان از بروز بیماری های خطرناک پیشگیری نمود. ناگفته نماند که از مهم ترین ویژگی های این دستگاه می توان به موارد زیر اشاره کرد.

مزایای راه اندازی خط تولید ظروف آلومینیومی

امروزه به علت تقاضای بالا و سوددهی زیاد، افراد زیادی به فکر خرید دستگاه تولید ظروف آلومینیومی و راه اندازی خط تولید آن هستند. البته مدت زمان تجزیه پذیری این نوع ظروف زیاد بوده و کارشناسان و مسئولین محیط زیست در این مورد نگران هستند. خوشبختانه مزایای راه اندازی خط تولید و استفاده از ظروف آلومینیومی به قدری بالا است که تولید کنندگان نمی توانند از این کار دست بکشند. پس از مهم ترین مزیت های راه اندازی خط تولید این نوع ظروف می توان به موارد زیر اشاره کرد.

روند تولید ظروف آلومینیومی

دستگاه تولید ظروف آلومینیومی به دو روش نیمه اتوماتیک و مکانیکی عمل می کند. همچنین در ابتدای خط تولید باید رول آلومینیومی در داخل دستگاه قرار گیرد تا به کمک یک غلطک فویل از جنس آلومینیوم به سوی قالب دستگاه ظروف آلومینیومی یکبار مصرف هدایت شود. جهت تولید ظروف آلومینیومی در اشکال متفاوت می توان قالب ها را تغییر داد. غلطک ها نیز از دو بخش فیدر جانبی و فیدر اصلی تشکیل شده اند. کاربران این دستگاه میزان فیدر فویل را با کمک یک اسلاید کرنکر تنظیم می نمایند. البته یک بخش روانکاری روی فیدر اصلی و صفحه جهت تسریع در حرکت فویل قرار داده شده است. ناگفته نماند روانکاری این نوع دستگاه از روغن خوراکی تهیه شده تا از آسیب های جانی همچون مسمومیت پیشگیری نماید.

هدایت فویل ها به زیر قالب در دستگاه تولید ظروف آلومینیومی به عهده فیدرها بوده تا فویل ها بتوانند بین دو تا از کفشک های قالب، خود را جای دهند. سپس فویل ها به کمک دستگاه پرس ظروف آلومینیومی شکل دهی می گردند. به محض شکل دهی، ظروف از طریق دستگاه مکیده شده و با خروج از قالب ها با کمک باد به سوی استیکر فرستاده می شوند. دستگاه اسکرابر اضافات باقی مانده ناشی از عملیات بلنکینگ را به سمت دیگری هدایت می کند. پرس هیدرولیک این اضافات را فشرده کرده تا به این طریق جای کمتری را بگیرند و به آسانی جابجا شوند.

قیمت دستگاه تولید ظروف آلومینیومی یکبار مصرف

قیمت این دستگاه همانند سایر دستگاه ها به عواملی متعددی بستگی دارد. زیرا این عوامل تعیین می کنند که قیمت نهایی دستگاه ها در چه رنجی باشند. برخی از عوامل تاثیرگذار بر قیمت دستگاه ساخت ظروف آلومینیومی شامل موارد زیر هستند.

قیمت دستگاه تولید ظروف آلومینیومی یکبار مصرف

خرید دستگاه تولید ظروف آلومینیومی

افراد جویای کار با خرید یک دستگاه تولید ظروف آلومینیومی می توانند در بازه زمانی کوتاه صاحب حرفه خود باشند. زیرا امروزه استفاده از ظروف آلومینیومی یکبار مصرف رشد چشمگیری در کشور داشته و گرایش به سمت این نوع ظروف روز به روز بیشتر می شود ولی تولیدکنندگان این نوع ظروف محدود هستند. از این رو شما با داشتن یک دستگاه تولید ظروف یکبار مصرف آلومینیومی می توانید کارفرمای کسب و کار خود باشید. ناگفته نماند که برای خرید این نوع دستگاه می توان به سایت های معتبر و نمایندگی های رسمی در سراسر کشور مراجعه کنید و بسته به بودجه خود آن را خریداری نمایید.

خرید دستگاه تولید ظروف آلومینیومی

فروش دستگاه تولید ظروف آلومینیومی

امروزه ایران جزء 10 کشور نخست دنیا در مصرف ظروف یکبار مصرف می باشد که استفاده از این ظروف در سال 1384 به 570 هزار تن رسیده است. البته بیشتر ظروف یکبار مصرف از جنس پلاستیکی بوده و درصد کمی از آن را ظروف یکبار مصرف آلومینیومی تشکیل می دهد. همچنین طبق آمار به دست آمده ایران ظرفیت زیادی در تولید این نوع ظروف را دارد. پس با وضع قوانین محدود کننده و تغییر الگوی مصرف خانوارها می توان تولید ظروف آلومینیومی یکبار مصرف را از چندین کارخانه محدود به ده ها کارخانه گسترش داد. در حال حاضر 5 هزار کارگاه و کارخانه تولید ظروف یکبار مصرف در سطح کشور موجود می باشند که تعداد انگشت شماری مجوز تولید دارند.