صنعت ایران معتبرترین وارد کننده دستگاه های تولید لیوان کاغذی در ایران

قیمت دستگاه رول به رول سفره ⭐️ روزانه 3 میلیون درآمد ⭐️

دستگاه رول به رول سفره یا دستگاه رول کن سفره یکبار مصرف یکی از مهم ترین دستگاه هایی است که در خط تولید سفره یکبار مصرف مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه در دو نوع دو رول و تک رول طراحی و تولید می شود. دستگاه مذکور دارای قابلیت های منحصر به فردی از جمله رول کردن و پرفراژ کردن سفره یکبار مصرف می باشد. علاوه بر آن در رول کردن و پرفراژ کردن انواع کیسه های نایلونی و پلاستیک زباله نیز مورد استفاده قرار می گیرد. در ادامه به نحوه عملکرد، ویژگی ها و قیمت دستگاه سفره رول کن خواهیم پرداخت.

🏧 جنس بدنه فلز 
✅ ابعاد دستگاه طول: 1.5متر/ عرض :1متر / ارتفاع: 1 متر
⚡ برق مصرفی برق خانگی (تک فاز)
💎 خدمات پس از فروش5 سال خدمات پس از فروش / 1سال گارانتی
برند صنعت ایران
کشور سازنده دستگاهایران
ظرفیت دستگاهتک رول :حداکثر هفتصد کیلوگرم رول سفره یکبار مصرف در یک شیفت کاری 8 ساعت

انواع دستگاه رول به رول سفره

پیش تر نیز به این نکته مهم اشاره کردیم که دستگاه رول به رول سفره یا دستگاه رول کن سفره یکبار مصرف در دو نوع تک رول و دو رول تولید می شود. حال جهت معرفی و شناخت کامل این دو مدل دستگاه مطالبی را عنوان خواهیم کرد.

آشنایی با دستگاه تک رول

آشنایی با دستگاه تک رول سفره

دستگاه رول به رول سفره از نوع تک رول، دستگاهی کم حجم و نسبتا کوچک است که برای راه اندازی آن به فضایی معادل ۱۰ تا ۱۵ متر مربع نیاز است. همچنین این دستگاه جهت کار باید به برق تک فاز خانگی وصل شود. مهم ترین ویژگی این مدل دستگاه رول کن سفره بی صدا بودن و بی بو بودن آن است. به نحوی که می توان از آن در فضای منزل نیز استفاده کرد. جهت کار با این دستگاه تنها به یک اپراتور نیاز است و در هر ساعت ۱۲۰ عدد رول را تولید می کند.

آشنایی با دستگاه دو رول سفره

دستگاه رول به رول سفره دو رول برخلاف دستگاه تک رول سفره علاوه بر رول کردن سفره عمل پرفراژ آن را نیز انجام می دهد. همچنین میزان تولید آن در هر ساعت تقریبا ۳۰۰ عدد رول سفره است. حجم این نوع دستگاه مانند دستگاه تک رول سفره کم لوده و در فضایی ۱۵ الی ۲۰ متری می توان آن را راه اندازی کرد. مهم ترین مشخصه این دستگاه مصرف پایین برق است. به همین دلیل می توان از آن در منزل به عنوان یک منبع درآمد و کسب و کار خانگی استفاده کرد.

آشنایی با دستگاه دو رول

تفاوت دستگاه رول به رول سفره یکبار مصرف تک رول و دو رول

تفاوت دستگاه رول به رول سفره یکبار مصرف تک رول و دو رول

دو مدل دستگاه رول به رول سفره یا دستگاه رول کن سفره یکبار مصرف که شامل مدل تک رول سفره و مدل دو رول سفره می باشند از جهاتی با هم مشابه هستند. با این حال این دستگاه دارای تفاوت های بارزی نیست هستند که لازم است با آنها آشنا شد. از جمله مهم ترین تفاوت های این دو دستگاه در تعداد رول های آن ها است. به این معنی که در دستگاه تک رول سفره از یک رول و دستگاه دو رول سفره از دو رول سفره جهت رول کردن و پرفراژ نمودن سفره استفاده می شود. تفاوت بارز دیگر میان این دو مدل دستگاه رول به رول سفره آن است که در دستگاه دو رول سفره همزمان عملیات رول کردن و پرفراژ کردن سفره انجام می شود. در حالی که در مدل تک رول سفره تنها فرایند رول کردن سفره صورت می گیرد.

از دیگر تفاوت های دو دستگاه رول کن سفره یکبار مصرف، میزان تولید آن ها است. به این صورت که دستگاه تک رول سفره به طور متوسط روزانه ۴۰۰ کیلوگرم سفره یکبار مصرف را رول می کند. در مقابل اما دستگاه دو رول سفره قادر است روزانه حدود ۷۰۰ کیلوگرم سفره یکبار مصرف را به صورت رول شده تحویل اپراتور دهد. تفاوت قابل توجه دیگر در خصوص این دو نوع دستگاه هزینه ای است که باید بابت خرید آن ها صرف شود. قیمت دستگاه رول به رول سفره یکبار مصرف از نوع دو رول، به دلیل قابلیت های بیشتر، بالاتر از قیمت خرید دستگاه تک رول سفره می باشد.

دستگاه رول کن سفره یکبار مصرف

دستگاه رول به رول سفره یا دستگاه رول کن سفره یکبار مصرف، سفره یکبار مصرف را در وزن از پیش تعیین شده و به صورت بسته بندی ارائه می دهد. نحوه عملکرد این دستگاه به این ترتیب است که بعد از وارد شدن سفره های یکبار مصرف به درون دستگاه، بر روی ریل موجود در دستگاه رول کن سفره یکبار مصرف قرار می گیرند. در مرحله بعد رول های مقوایی بر روی میله رول قرار داده می شوند. سپس سفره به کمک موتور جلویی دستگاه رول کن سفره یکبار مصرف از روی ریل عبور داده شده و به دور رول مقوایی قرار می گیرد. این پروسه انقدر تکرار می شود تا رول سفره به وزن مورد نظر برسد. در نهایت نیز به صورت بسته شده روانه بازار مصرف می شود.

مزایای دستگاه رول به رول سفره

مزیت های دستگاه رول به رول سفره یا دستگاه رول کن سفره یکبار مصرف در دو مدل آن اندکی متفاوت می باشند. در واقع هر کدام از مدل های تک رول سفره و دو رول سفره دارای مزیت های مختص به خود هستند. این مزایا شامل ویژگی ها و کارکرد آنها می شود. با این حال برخی از مزایای استفاده از دستگاه سفره رول کن (تک رول سفره و دو رول سفره) به قرار ذیل می باشند.

دستگاه دو رول چیست ؟

آنچه باید در باره دستگاه تولید سفره دانست!

دستگاه تولید سفره یکی از دستگاه هایی است که در زمینه تولید و رول سفره بکار می رود. پیش تر جهت راه اندازی خط تولید سفره یکبار مصرف، رول و بسته بندی آن از دستگاه رول کن سفره و دستگاه پرفراژ به صورت مجزا استفاده می شود. حال شرکت های تولید کننده جهت صرفه جویی در هزینه ساخت و خرید این دو دستگاه، آن ها را در یک دستگاه تحت عنوان دستگاه دو رول ادغام کرده است. ادغام این دو دستگاه و تولید دستگاه تولید سفره سبب صرفه جویی در بسیاری از هزینه های دیگر از جمله هزینه نیروی انسانی شده است. دستگاه تولید سفره بصورت اتوماتیک بوده و دخالت مستیقم انسان را در روند تولید سفره حذف کرده است.

قیمت دستگاه رول به رول سفره

شرکت های بسیاری در زمینه تولید دستگاه رول به رول سفره یا دستگاه رول کن سفره یکبار مصرف فعالیت می کنند که هر کدام بر اساس معیارهای خود قیمتی را برای فروش این دستگاه در نظر گرفته اند. بنابراین لازم است در زمان انتخاب و خرید این دستگاه به قیمت آن توجه ویژه کرد. علاوه بر آن لازم است پیش از خرید با ویژگی های دستگاه، کیفیت و مدل و نوع آن آشنا شد.

قیمت دستگاه رول به رول سفرههمان طور که قبلا به آن اشاره شد این دستگاه را در دو مدل تک رول سفره و دو رول سفره تولید می کنند که از لحاظ قیمت با هم متفاوت می باشند. معمولا قیمت دستگاه رول سفره یکبار مصرف تک رول از ۳۵ میلیون تومان آغاز شده و تا حدود ۵۰ میلیون تومان نیز می رسد. همچنین قیمت دستگاه دو رول سفره از ۷۵ میلیون تومان آغاز شده و تا ۹۰ میلیون تومان می رسد.

نکته حائز اهمیت در رابطه با محاسبه قیمت دستگاه رول کن سفره یکبار مصرف ان است بر اساس نوع سیستمی که در موتور دستگاه بکار می رود قیمت آن نیز تعیین می شود. در حقیقت هر چه سیستمی که در ساخت موتور دستگاه بکار رفته است پیشرفته تر باشد، قیمت دستگاه نیز بیشتر خواهد بود.

عوامل اثر گذار بر قیمت دستگاه رول سفره یکبار مصرف

علاوه بر موارد ذکر شده می توان فاکتورهای متعددی را در تعیین قیمت دستگاه رول به رول سفره یا دستگاه رول کن سفره یکبار مصرف دخیل دانست. این فاکتورها شامل موارد ذیل می باشند.

عوامل موثر بر قیمت دستگاه رول سفره

قیمت دستگاه رول سفره یکبار مصرف تا حد بسیار زیادی به کیفیت و عملکرد آن بستگی دارد. از طرفی عملکرد دستگاه. نیز به نوع قطعات بکار رفته در دستگاه و کیفیت آنها وابسته است. در واقع هرچه قطعات مورد استفاده در ساخت دستگاه رول کن سفره با کیفیت تر و مرغوب تر باشند، به همان نسبت کارایی و عملکرد دستگاه بهتر خواهد بود. در نتیجه قیمت این نوع دستگاه نیز به مراتب بالاتر از دستگاه های بی کیفیت است.

خرید انواع دستگاه رول به رول سفره

برای خرید دستگاه رول به رول سفره می توان به کارخانه های تولید کننده این دستگاه مراجعه کرد و دستگاه مورد نظر خود را مستقیما از کارخانه خریداری کرد. علاوه بر آن می توان از طریق مراکز فروش دستگاه ها و تجهیزات تولیدی نسبت به خرید مدل های دستگاه مربوطه اقدام نمود.

خرید انواع دستگاه رول به رول سفره

فروش دستگاه رول به رول سفره

شرکت ها و کارخانه های تولید کننده و فروشنده دستگاه رول به رول سفره یا دستگاه رول کن سفره یکبار مصرف اغلب آن را به دو صورت به فروش می رسانند. روش اول فروش نقدی و روش دوم فروش اقساطی می باشند. در فروش نقدی که در نزد فروشندگان بسیار محبوب است، خریدار بعد از بررسی دستگاه، سفارش و ثبت آن باید هزینه دستگاه را تماما به حساب شرکت فروشنده واریز نماید. به این ترتیب در اسرع وقت دستگاه به او تحویل داده می شود. در فروش اقساطی اما فروشندگان به دلیل بالا بودن قیمت دستگاه سفره رول کن، هزینه مورد نظر به چندین قسط تقسیم بندی می کنند. به این ترتیب خریدار می تواند بعد از ثبت سفارش خود هزینه ای را بابت قسط اول به شرکت پرداخت نماید.
بعد از تحویل دستگاه رول سفره یکبار مصرف هزینه باقی مانده را در اقساط تعیین شده به حساب شرکت فروشنده واریز نماید. لازم به ذکر است که تعداد قسط ها و هزینه ای که در هر قسط باید پرداخت شود به شرکت تولید کننده و فروشنده دستگاه رول کن سفره یکبار مصرف بستگی دارد.

سایر استفاده های دستگاه رول سفره یکبار مصرف

دستگاه رول به رول سفره علاوه بر بکارگیری در رول کردن سفره یکبار مصرف در موارد دیگری نیز مورد استفاده قرار می گیرد. از جمله این موارد:

تولید و برش ضمائم میز و صندلی

با استفاده از دستگاه مربوطه می‌توان ضمائم میز و صندلی را تولید و برش داد. ضمائم یکبار مصرف مخصوص میز و صندلی اغلب جهت استفاده در اماکنی مانند بیمارستان ها، هتل ها و رستوران ها مورد استفاده قرار می گیرد. بنابراین تقاضا برای تولید و برش این محصول به وسیله دستگاه رول کن سفره بسیار بالا می باشد.

تولید و برش دستمال کاغذی

برای تولید و برش دستمال کاغذی می توان قالب‌ها و تنظیمات دستگاه رول به رول سفره یکبار مصرف را تغییر داد. سپس دستمال کاغذی را بر روی ریل دستگاه قرار داده تا با حرکات منظم و کنترل شده دستمال کاغذی را رول و برش دهد.

تولید و برش روتختی یکبار مصرف

برای این منظور نیز می توان دستگاه رول به رول سفره یکبار مصرف را به صورت مناسب تنظیمات کرده و به کمک ان روتختی های یکبار مصرف را تولید و برش داد.

تولید و برش پارچه‌های یکبار مصرف

از دیگر موارد استفاده از دستگاه رول به رول سفره تولید و برش پارچه‌های یکبارمصرف است. تولید و برش این نوع محصول به منظور استفاده در اماکن عمومی مانند بیمارستان، رستوران، هتل ها و کافی شاپ ها صورت می گیرد.

دستگاه رول به رول سفره با قابلیت برش سفره در اندازه های مختلف

در جواب این سوال باید گفت بله دستگاه رول به رول سفره یا دستگاه رول کن سفره یکبار مصرف این توانایی و قابلیت را دارد که سفره یکبار مصرف را در اندازن های مختلف برش بزند. این دستگاه با بهره گیری از تنظیمات قابل تغییر، قالب‌های مختلف می تواند سفره یکبار مصرف را برش بزند. به عبارتی این قابلیت بر اساس مدل و نوع دستگاه و همچنین نوع تنظیماتی که بر روی آن ایجاد می شود در دستگاه مربوطه وجود دارد. علاوه بر آن دستگاه رول کن سفره از قابلیت تنظیم طول و عرض سفره و همچنین تنظیم سرعت برش دستگاه برخوردار است.

دستگاه رول و پرفراژ سفره

جمع بندی

همان گونه که مشاهده کردید دستگاه رول به رول سفره از مزایا و ویژگی های منحصر به فرد بالایی برخوردار است و می توان از آن جهت راه اندازی یک کسب و کار خانگی پردرآمد استفاده کرد. علاوه بر آن بسته به قابلیت‌ها و ویژگی‌های دستگاه رول به رول سفره، می‌توان برای تولید و برش محصولات دیگر نیز از آن استفاده کرد.
البته لازم است برای استفاده از دستگاه در حوزه‌های جدید، قابلیت ها و ویژگی های آن را مد نظر قرار داد. در رابطه با قیمت دستگاه رول به رول سفره نیز باید گفت که موارد متعددی در تعیین قیمت ان تاثیر گذار هستند که از این میان می توان به مرغوبیت قطعات آن و قابلیت های آن اشاره کرد.