صنعت ایران معتبرترین وارد کننده دستگاه های تولید لیوان کاغذی در ایران

قیمت دستگاه پخت نان لواش ⭐دستگاه نانوایی لواش

در ابتدا، بیایید یک نگاه کلی به دستگاه پخت نان لواش بیندازیم. این دستگاه به شما امکان می‌دهد تا نان لواش خود را به سادگی و به طرز موثری بپزید. این دستگاه با ایجاد یک محیط گرم و متعادل، نان لواش را می‌پزد و به شما نانی همراه با طعم و عطری بی‌نظیر ارائه می‌کند.

آشنایی با دستگاه پخت نان لواش

اگر به دنبال خرید دستگاه پخت نان لواش برای نانوایی خود می گردید یا به تازگی قصد راه اندازی چنین کسب و کاری را دارید، لازم است تا با تجهیزات و ماشین آلات مرتبط با این صنعت آشنا شوید.

در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با خط تولید نان لواش و قیمت دستگاه پخت نان لواش بیشتر آشنا شوید. البته لازم به ذکر است که دستگاه پخت نان لواش در اندازه ها و توان ها تولیدی مختلفی وجود دارد. بنابراین توجه به انتخاب دستگاهی که متناسب با نیاز تولید شما به عنوان خریدار باشد، امری ضروری است.

 

دستگاه نانوایی لواش

دستگاه نانوایی لواش یکی از تجهیزات به روز در صنف نانوایان می باشد. این دستگاه که سالهاست توسط صنعتگران کشور تولید و ساخته می شود، یکی از کاربردی ترین دستگاه های تولیدکننده نان با سرعت و توان بالای صنعتی می باشد. اگر نگاهی به سیستم نانوایی در گذشت بیاندازیم،

متوجه اتلاف وقت مشتری، تعداد نیروی کار بیشتر نانوایی، پایین بودن و یکدست نبودن کیفیت نان، عدم رعایت بهداشت در پخت و … می شویم. هر چه انسان به سمت صنعتی تر شدن پیش رفت، تجهیزات و ماشین آلات بیشتری در خدمت رسانی به او کمک کردند.

دستگاه پخت نان لواش

صنعت ساخت تجهیزات و دستگاه های نانوایی یکی از عوامل اصلی بهبود کیفیت و بالا رفتن سطح بهداشت تولید نان می باشد. علاوه بر موارد ذکر شده سرعت بالای تولید دستگاه پخت نان لواش باعث شد تا اتلاف وقت مشتری در صف های طولانی کاهش پیدا کند. مسئله ای که در جامعه امروزی یکی از اصلی ترین دغدغه های افراد به شمار می رود.

 

انواع دستگاه پخت نان لواش

بسیاری تجهیزات صنعتی با توجه به نوع محصول تولیدی و متغیرها و مشخصه های مد نظر مشتریان خود در انواع و اقسام مختلف تولید می شوند. دستگاه پخت نان لواش هم به عنوان یکی از تجهیزات پر کاربرد در صنف نانوایی انواع و اقسام مختلفی دارد.

البته انتخاب هر کدام از انواع دستگاه پخت نان لواش به نیاز و بازار مصرف هدف بستگی دارد. اگر مردم منطقه مد نظر شما هر نوع نان لواشی را مصرف می کنند، برای خرید انواع دستگاه پخت نان لواش می توانید اقدام کنید. اما چنانچه در شهر یا منطقه مد نظر شما، مردم نوع خاصی از نان لواش را می پسندند، آنوقت انتخاب شما برای خرید دستگاه پخت نان لواش دچار محدودیت می شود.

🏧 جنس بدنه  آهن
✅ ولتاژ  220 ولت
⚡ قدرت موتور 2 اسب بخار
💎 خدمات پس از فروش 5 سال خدمات پس از فروش / 1سال گارانتی
برند  صنعت ایران
برق مصرفی تک فاز

در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با انواع دستگاه تولیدکننده نان لواش بیشتر آشنا شوید. البته لازم به ذکر است که به صورت کلی بیشتر ساختار این دستگاه ها مشابه هم هستند، مگر در مواردی خاص که باعث ایجاد تغییر می شوند.

 

دستگاه اتوماتیک پخت نان لواش

مشابه بسیاری دیگر از تجهیزات صنعتی دستگاه پخت نان لواش نیز به دو گروه دستگاه پخت نان لواش اتوماتیک و دستگاه پخت نان لواش تمام اتوماتیک تقسیم می شوند. آن دسته از تجهیزات پخت نانوایی که برای کار به حضور پیوسته اپراتور برای انجام کار نیاز دارند در گروه دستگاه پخت نان لواش اتوماتیک قرار می گیرند.

 

اگرچه که این نوع از دستگاه ها بیشتر کار و پروسه تولید را به صورت اتوماتیک انجام می دهند، اما برای انجام برخی از امور به نیروی انسانی متکی هستند.

به طور مثال دستگاه پخت نان لواش به صورت متداول به شاطر نانوا نیاز دارد. اگر شاطر نانوا نان را روی صفحه چدنی گردان دستگاه پخت نان لواش پهن نکند، دیگر نانی تولید نخواهد شد. بنابراین چنین دستگاهی کماکان به حضور دائم نیروی کار برای تکمیل فرآیند تولید نان وابسته می باشد.

 

خط تولید نان لواش جدید

در نقطه مقابل خط تولید نان لواش جدید وجود دارد. این دستگاه تقریبا به طور کامل فرآیند تولید و پخت نان را به صورت اتوماتیک انجام می دهد.

البته با استفاده از این دستگاه ها بکارگیری نیروی انسانی به شدت کاهش پیدا می کند. تنها برای شروع کار این دستگاه نیاز است تا خمیر نان را به مخزن آن اضافه کنید و آرد را نیز در مخزن مربوط به خود اضافه نمایید. با استارت کردن دستگاه پخت نان لواش چرخه پخت نان شروع می شود.

ابتدا خمیر نان به مقدار مشخص تنظیم شده توسط اپراتور به روی نوار قرار می گیرد و همزمان آرد روی نوار اضافه می شود تا مانع از چسبیدن خمیر نان به نوار شود. سپس خمیر از طریق حرکت روی نوار و برخورد با غلتک به صورت لایه ای نازک در می آید. بعد از آن دستگاه لایه خمیر را روی صفحه ناونده اتوماتیک قرار می گیرد و دستگاه از طریق آن خمیر را روی صفحه چدنی دستگاه پخت نان قرار می دهد.

اگر به دنبال اتوماتیک کردن فرآیند پخت نان لواش هستید، با توجه به توضیحات داده شده در خصوص دستگاه پخت نان لواش جدید، بهتر است خط تولید کامل این دستگاه را خریداری نمایید.

اما در صورتی که نیاز شما با خریداری دستگاه های ساده تر برطرف می شود، بهتر است اقدام به خرید همان دستگاه کنید. به این دلیل که چنین دستگاهی متناسب با شرایط و میزان تولید شما می باشد.

قیمت دستگاه پخت نان لواش

به عبارتی دیگر اگر به دنبال خرید دستگاه پخت نان لواش برای رستوران خود می گردید، بهتر است اقدام به خرید دستگاه های کوچک کنید. اما اگر از یک نانوایی مکانیزه با حجم تولید بالا برخوردارید و به دنبال توسعه کسب و کار خود هستید،

دستگاه پخت نان لواش جدید گزینه ایده آل برای شما می باشد. در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا با برخی از انواع دستگاه پخت نان لواش بیشتر آشنا شوید.

 

دستگاه پخت نان لواش خانگی

یکی از انواع دستگاه پخت نان لواش که برای تولید محدود مورد استفاده قرار می گیرد، دستگاه پخت نان لواش خانگی می باشد. این دستگاه برای رستوران هایی که به دنبال ارائه نان داغ در کنار غذای خود هستند،

گزینه ای مقرون به صرفه می باشد. به جای هزینه برای ساخت تنور که برای هر بار جابجایی آن نیاز به صرف وقت و هزینه می باشد، استفاده از این دستگاه می تواند گزینه ای مناسب باشد.

کوچک بودن دستگاه پخت نان لواش خانگی  باعث می شود تا این دستگاه برای استفاده در محیط های کوچک به راحتی قابل بهره برداری باشد.

البته ظرفیت محدود پخت این دستگاه برای مصارف رستورانی و خانگی نه تنها ایراد تلقی نمی شود، بلکه به جهت برخورداری از قیمت پایین تر نسبت به دستگاه پخت نان لواش صنعتی، برای خریدار بسیار مقرون به صرفه تر می باشد. دستگاه پخت نان لواش کوچک به فضای کمی نیاز دارد.

 

دستگاه پخت نان لواش ماشینی

دستگاه پخت نان لواش ماشینی از تجهیزات صنعتی و به روز در تولید نان لواش به صورت مکانیزه به حساب می آید. این دستگاه به جهت رفع نیاز نانوایی ها و تجهیز کردن این صنف پرکار و پر مشتری طراحی و ساخته شده است.

سرعت بالای تولید و پخت نان در کنار کیفیت بالای نان تولیدی از مهم ترین ویژگی های دستگاه پخت نان لواش به شمار می رود.

البته علاوه بر موارد ذکر شده، مصرف پایین انرژی و سوخت در کنار بالا بردن سطح بهداشت و کاهش میزان ضایعات سایر موارد مهم می باشند. این موارد باعث شده است تا دستگاه پخت نان لواش متری یکی از پرطرفدارترین نوع تجهیزات صنف نانوایی باشد. دستگاه پخت نان لواش در بیشتر قسمت های اصلی دستگاه دارای وجه تشابه با سایر دستگاه های پخت و تولید نان می باشد. برخی از قسمت های اصلی این دستگاه عبارتند از:

  • بدنه استیل عایق کاری شده
  • صفحه گردان چدنی
  • مشعل
  • دودکش
  • تنور

قیمت دستگاه نان لواش

تمام دستگاه های و تجهیزات صنعتی با توجه به برخی از موارد دارای قیمت های متنوعی می باشند. قیمت دستگاه نان لواش تمام اتوماتیک همچون سایر تجهیزات صنعتی دارای بازه قیمتی متفاوتی است.

مسلما تفاوت قیمت این دستگاه در شرکت های تولیدکننده به عوامل مختلفی بستگی دارد. به همین جهت برای خرید دستگاه پخت نان لواش توجه به مشخصات دستگاه در تخمین قیمت متناسب با جنس و کیفیت دستگاه ضرورت دارد. ممکن است

دستگاه نانوایی لواش یک شرکت تولیدکننده در مقایسه با شرکت رقیب کمتر باشد. در مقابل آیا دستگاه ساخت آن شرکت از کیفیت مشابهی با نمونه گرانتر از خودش در شرکت دوم برخوردار است. بنابراین مطابقت دادن قیمت دستگاه با عواملی که در ادامه ذکر می شود، از اهمیت بالایی برخوردار است.

خریددستگاه پخت نان لواش

 

  • تجهیزات و قطعات به کار رفته شده در تولید دستگاه از چه برند ها و شرکت هایی می باشد؟
  • میزان مصرف انرژی دستگاه و بازدهی آن چگونه است؟
  • آیا دستگاه پخت نان لواش از گارانتی برخوردار است؟
  • آیا نحوه کار با دستگاه ساده و آسان است؟
  • از لحاظ ایمنی دستگاه تولید شده دارای استاندارد و تاییدیه می باشد؟

 

درآمد دستگاه نانوایی لواش

از اصلی ترین مواردی که افراد در زمان استارت کسب و کار به آن فکر می کنند، میزان درآمد حاصل از انجام آن می باشد. البته که در دوره حاضر برای سرمایه گذاری و راه اندازی کسب و کار توجه به مسائل مالی و سود، از اهمیت بالایی برخوردار است.

درآمد نانوایی لواش هم با توجه به میزان سرمایه گذاری و میزان تولید متغیر می باشد. قاعدتا هرچه میزان تولید بیشتر و کیفیت نان تولیدی مرغوب تر باشد، تعداد مشتریان نیز افزایش می یابد.

در نتیجه سرمایه گذاری با سود مناسبی همراه خواهد شد. چنانچه پتانسیل لازم برای راه اندازی چنین کسب و کاری را دارید، می توانید با سرمایه گذاری منطقی به درآمد و سود قابل توجهی در این صنف برسید.

 

راه اندازی خط تولید نانوایی با کیفیت های دلخواه

در این مطلب به توضیح در رابطه با دستگاه پخت نان لواش پرداختیم. برخی از انواع رایج این دستگاه را نام بردیم و توضیحاتی را در رابطه با ویژگی های هر کدام از آنها ارائه کردیم.

به دستگاه پخت نان لواش خانگی به عنوان دستگاهی با ابعاد کوچک که برای تولید با حجم کمتر مناسب است، اشاره کردیم. در مورد دستگاه پخت نان لواش ماشینی و ویژگی های آن صحبت کردیم. عوامل موثر در تعیین قیمت این دستگاه را ذکر کردیم. به مرتبط بودن تفاوت قیمت دستگاه با کیفیت قطعات به کار برده شده در آن اشاره کردیم.

به طور کلی در صورتی که به دنبال خرید دستگاه پخت نان لواش هستید، بهتر است با بررسی بازار هدف خود و استفاده از مشاوره کارشناسان تولید چنین دستگاه هایی، اقدام به خرید تجهیزاتی کنید که مقرون به صرفه، کارآمد، با کیفیت و متناسب با نیاز شما باشد.

نان یکی از اصلی ترین و در عین حال ساده ترین فراورده های خوراکی است که می تواند گرسنگی افراد را به سرعت رفع کند. با توجه به مستندات به دست آمده از دوران گذشته، مشخص شده است که نان برای اولین بار در عصر سنگ تولید شده است.

انسان ها در آن دوران برای اولین بار آرد گندم و آب را مخلوط کردند که منجر به تولید خمیر شد و با پختن روی اجاق نان را تولید کردند. بر خلاف آنچه که در گذشته تصور می شد، نان های تیره نسبت به نان های سفید از ارزش غذایی بالاتری برخوردار هستند.

به همین جهت در دوره حاضر نان های تیره که حاوی ریز مغذی ها نیز می باشند از قیمت بالاتری نسبت به نان های سفید  برخوردارند. البته گذر زمان نه تنها باعث افزایش آگاهی علمی نسبت به نوع و کیفیت نان شد، بلکه افزایش پیوسته جمعیت انسان ها باعث شد تا سرانه مصرف نان در جوامع مختلف بیشتر شود.